Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)Реферативна база даних (2)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Куцак Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10
1.

Куцак Л. 
Формування інформаційної компетентності вчителя трудового навчання засобами інформаційно-комунікаційних технологій [Електронний ресурс] / Л. Куцак // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2010. - Вип. 90. - С. 153-156. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2010_90_45
Попередній перегляд:   Завантажити - 420.988 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Кізім С. С. 
Інформаційно-освітнє середовище як засіб модернізації професійної підготовки майбутніх фахівців [Електронний ресурс] / С. С. Кізім, Л. В. Куцак, С. Ю. Люльчак // Фізико-математична освіта. - 2017. - Вип. 4. - С. 37-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2017_4_9
Метою успішного впровадження єдиного інформаційно-освітнього середовища (ІОС) навчального закладу є створення автоматизованої системи цього закладу, яка об'єднує всі підструктури та ланки його діяльності та досягається завдяки створенню розвиненої комунікативної інфраструктури цієї системи; створенню та впровадженню нових форм і методів управління навчальним закладом; зменшенню часового проміжку між одержанням інформації та прийняттям рішення; впровадженню єдиного стандарту роботи з електронними документами, забезпеченню доступності до них; автоматизації, підвищення ефективності роботи з педагогічними працівниками, підструктурами; створенню інфраструктури управління корпоративними знаннями. Створення ІОС навчального закладу відповінадає за успіх впровадження інформаційно-комунікаційних технологій в освіту на всіх її рівнях. Особливу актуальність набувають задачі, направлені на підготовку студентів до життя за умов інформаційного суспільства, на формування вміння успішної соціалізації в сучасному суспільстві. Проаналізовано шляхи створення єдиного ІОС навчального закладу, визначено переваги та недоліки його функціонування.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.187 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Кізім С. С. 
Інтенсифікація професійної підготовки педагогів у закладах вищої освіти засобами мережевих технологій [Електронний ресурс] / С. С. Кізім, Л. В. Куцак, С. Ю. Люльчак // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2017. - Вип. 80(3). - С. 254-259. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2017_80(3)__53
Попередній перегляд:   Завантажити - 257 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Куцак Л. В. 
Роль та місце засобів мережевих комунікацій у навчальному процесі вищих педагогічних навчальних закладах [Електронний ресурс] / Л. В. Куцак // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2013. - Вип. 36. - С. 326-331. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sitimn_2013_36_68
Попередній перегляд:   Завантажити - 586.852 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Куцак Л. В. 
Тестування у системі контролю якості знань майбутніх учителів технологій [Електронний ресурс] / Л. В. Куцак // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2013. - Вип. 35. - С. 326-331. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sitimn_2013_35_69
Попередній перегляд:   Завантажити - 442.755 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Куцак Л. В. 
Дефініція поняття "компетентність" та "компетенція" у наукових дослідженнях [Електронний ресурс] / Л. В. Куцак // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2010. - Вип. 26. - С. 344-348. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sitimn_2010_26_69
Попередній перегляд:   Завантажити - 356.564 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Куцак Л. В. 
Перспективні напрями формування професійної компетентності майбутніх учителів технологій в умовах реалізації болонського процесу [Електронний ресурс] / Л. В. Куцак // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2012. - Вип. 31. - С. 388-393. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mitimpt_2012_31_82
Попередній перегляд:   Завантажити - 342.284 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Кобися В. М. 
Інтернет-освіта - сучасні технології, методи та засоби електронного навчання [Електронний ресурс] / В. М. Кобися, А. П. Кобися, Л. В. Куцак // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2021. - Вип. 62. - С. 256-265. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mitimpt_2021_62_25
Попередній перегляд:   Завантажити - 445.181 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Гуревич Р. С. 
Формування цифрової компетентності майбутніх учителів у вивченні комп’ютерно орієнтованих технологій навчання [Електронний ресурс] / Р. С. Гуревич, В. М. Кобися, А. П. Кобися, С. С. Кізім, Л. В. Куцак, Н. Р. Опушко // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2022. - Вип. 63. - С. 5-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mitimpt_2022_63_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.46 Mb    Зміст випуску     Цитування
10.

Гуревич Р. С. 
Використання цифрових сервісів та інструментів у професійній підготовці майбутніх учителів [Електронний ресурс] / Р. С. Гуревич, В. М. Кобися, А. П. Кобися, С. С. Кізім, Л. В. Куцак, Н. Р. Опушко // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2022. - Вип. 64. - С. 5-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mitimpt_2022_64_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.385 Mb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського