Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Куцак Л$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10
|
1. |
Куцак Л. Формування інформаційної компетентності вчителя трудового навчання засобами інформаційно-комунікаційних технологій [Електронний ресурс] / Л. Куцак // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2010. - Вип. 90. - С. 153-156. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2010_90_45
| 2. |
Кізім С. С. Інформаційно-освітнє середовище як засіб модернізації професійної підготовки майбутніх фахівців [Електронний ресурс] / С. С. Кізім, Л. В. Куцак, С. Ю. Люльчак // Фізико-математична освіта. - 2017. - Вип. 4. - С. 37-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2017_4_9 Метою успішного впровадження єдиного інформаційно-освітнього середовища (ІОС) навчального закладу є створення автоматизованої системи цього закладу, яка об'єднує всі підструктури та ланки його діяльності та досягається завдяки створенню розвиненої комунікативної інфраструктури цієї системи; створенню та впровадженню нових форм і методів управління навчальним закладом; зменшенню часового проміжку між одержанням інформації та прийняттям рішення; впровадженню єдиного стандарту роботи з електронними документами, забезпеченню доступності до них; автоматизації, підвищення ефективності роботи з педагогічними працівниками, підструктурами; створенню інфраструктури управління корпоративними знаннями. Створення ІОС навчального закладу відповінадає за успіх впровадження інформаційно-комунікаційних технологій в освіту на всіх її рівнях. Особливу актуальність набувають задачі, направлені на підготовку студентів до життя за умов інформаційного суспільства, на формування вміння успішної соціалізації в сучасному суспільстві. Проаналізовано шляхи створення єдиного ІОС навчального закладу, визначено переваги та недоліки його функціонування.
| 3. |
Кізім С. С. Інтенсифікація професійної підготовки педагогів у закладах вищої освіти засобами мережевих технологій [Електронний ресурс] / С. С. Кізім, Л. В. Куцак, С. Ю. Люльчак // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2017. - Вип. 80(3). - С. 254-259. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2017_80(3)__53
| 4. |
Куцак Л. В. Роль та місце засобів мережевих комунікацій у навчальному процесі вищих педагогічних навчальних закладах [Електронний ресурс] / Л. В. Куцак // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2013. - Вип. 36. - С. 326-331. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sitimn_2013_36_68
| 5. |
Куцак Л. В. Тестування у системі контролю якості знань майбутніх учителів технологій [Електронний ресурс] / Л. В. Куцак // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2013. - Вип. 35. - С. 326-331. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sitimn_2013_35_69
| 6. |
Куцак Л. В. Дефініція поняття "компетентність" та "компетенція" у наукових дослідженнях [Електронний ресурс] / Л. В. Куцак // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2010. - Вип. 26. - С. 344-348. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sitimn_2010_26_69
| 7. |
Куцак Л. В. Перспективні напрями формування професійної компетентності майбутніх учителів технологій в умовах реалізації болонського процесу [Електронний ресурс] / Л. В. Куцак // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2012. - Вип. 31. - С. 388-393. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mitimpt_2012_31_82
| 8. |
Кобися В. М. Інтернет-освіта - сучасні технології, методи та засоби електронного навчання [Електронний ресурс] / В. М. Кобися, А. П. Кобися, Л. В. Куцак // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2021. - Вип. 62. - С. 256-265. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mitimpt_2021_62_25
| 9. |
Гуревич Р. С. Формування цифрової компетентності майбутніх учителів у вивченні комп’ютерно орієнтованих технологій навчання [Електронний ресурс] / Р. С. Гуревич, В. М. Кобися, А. П. Кобися, С. С. Кізім, Л. В. Куцак, Н. Р. Опушко // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2022. - Вип. 63. - С. 5-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mitimpt_2022_63_3
| 10. |
Гуревич Р. С. Використання цифрових сервісів та інструментів у професійній підготовці майбутніх учителів [Електронний ресурс] / Р. С. Гуревич, В. М. Кобися, А. П. Кобися, С. С. Кізім, Л. В. Куцак, Н. Р. Опушко // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2022. - Вип. 64. - С. 5-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mitimpt_2022_64_3
|
|
|